IMPLEMENTERA, INTEGRERA, DRIFTA OCH SUPPORTA

För att bedriva e-handel inom B2B behöver du ett inköps- och fakturahanteringssystem som kan hantera stora volymer av inköp och fakturor.

 

Utöver den digitala hanteringen av inköp och fakturor så behöver stödet integreras mot andra system, till exempel ditt ekonomisystem. Detta för att underlätta för slutanvändaren att utföra sitt arbete på det mest effektiva sätt. I bakgrunden pågår en drifthantering av allting, något du som användare aldrig behöver tänka på.

 

När du väl arbetar i systemet behöver du dessutom tillgång till Helpdesk ibland. Helpdesk och Drift arbetar nära varandra där den senare har larmkontroll 24 timmar om dygnet.

ÖVRIGA TJÄNSTER HOS SYMBRIO

IMPLEMENTERA SYMBRIO

INTEGEGRERA SYMBRIO

DRIFT & UNDERHÅLL

ÖVRIGA TJÄNSTER

 

OM OSS

Symbrio AB är ett IT-bolag som utvecklar ett eget molnbaserat inköps- och fakturahanteringssystem.

 

Symbrio verkar främst inom bygg- och installationsbranschen!

 

Gå gärna in och läs på Symbloggen.se

SYMBRIO AB

Östgötagatan 12

116 25 STOCKHOLM

Tfn +46 (0)8 20 49 50

  • Symbrio-på-Instagram_gr
  • Symbrio-på-Youtube_gr
  • Symbrio-på-LinkedIn_gr
  • Symbrio-på-Facebook_gr

© Symbrio AB